...

Cross Trening

Cross Trening – Trening inspirowany Crossfitem. W czasie cross treningu korzystamy z bazy ćwiczeń wykorzystywanych w treningach Crossfitowych, siłowych i funkcjonalnych. Prawidłowy Cross trening powinien składać się z minimum trzech elementów, w skład którego wchodzą ćwiczenia gimnastyczne, siłowe i kondycyjne. Takie podejście do budowania obwodów treningowych gwarantuje nam holistyczne podejście do treningu.

W czasie Cross Treningu możemy kształtować siłę, sprawność i kondycję. Większość treningu prowadzona jest na zdecydowanym, intensywnym tempie – dzięki czemu możemy w trakcie jednej jednostki treningowej spalić ponad 500 kcal. Każda sesja treningowa zakończona jest stretchingiem lub mocnym treningiem mięśni brzucha.

Przykładowy cross trening

Dla kogo: dla osób chcących zgubić zbędne kilogramy, chcących poprawić sprawność

Cel treningu: zwiększenie sprawności fizycznej

Czas trwania: 60 minut

Częstotliwość treningu: 2 razy w tygodniu

Prognoza efektów: 2 miesiące *przy stosowaniu zaleconej diety

Umów się na trening próbny

  • Gdzie odbywają się treningi?

    Treningi personalne odbywają się w Organic Fitness - ul. Baraniaka 6, Poznań.

  • Czy muszę przechodzić na dietę, chcąc ćwiczyć?

    Nie. Jednak prawidłowo dobrany plan żywieniowy może zwiększyć efektywność treningów i przyśpieszyć osiągnięcie celu.

  • Ile mogę schudnąć w ciągu miesiąca?

    Wszystko zależne jest od tego ile trenujemy, jaka jest Twoja aktywność i jak prowadzimy odchudzanie. Optymalnie możemy gubić około 1% masy ciała w tygodniu, ale prosze pamiętać - nie jest to nigdy pewne i zależy od bardzo wielu czynników.

  • Ile minimalnie razy mogę ćwiczyć w tygodniu?

    Minimalna ilość treningów na jaką deklaruję chęć współpracę to dwa treningi w tygodniu. Jest to spowodowane tym, iż posiadam większą kontrolę nad postępami podopiecznego.

  • Ile trwa jeden trening?

    Z założenia jeden trening trwa 60 minut. Jednakże zdarzają się sytuacje w których proszę podopiecznych o dokończenie części planu treningowego (pod moim okiem) jeśli sytuacja tego wymaga. Optymalnie zalecam również dodatkową aktywność w postaci cardio - nie zawsze, jednak zdarza się. W zależności od celu, proszę by podopieczni zostali na ćwiczeniach cardio 15-20 minut

  • Czy trening jest treningiem indywidualnym?

    Tak, godzina jest przeznaczona dla indywidualnego klienta. Dopuszczam wyjątkowe sytuacje w których trening staje się treningiem łączonym - są to sytuacje wyjątkowe, na wyraźną prośbę innego klienta który nie może stawić się na swojej godzinie. Staram się jednak, by trening był w 100% adekwatny do treningu indywidualnego. Czasami jest nieco … zabawniej 🙂

  • Czy na treningu muszę dźwigać ciężary?

    Trening personalny w moim wykonaniu opiera się na ćwiczeniach siłowych, funkcjonalnych, ćwiczeniach z własną masą ciała i ćwiczeniach inspirowanych crossfitem. Nie zawsze musimy wykorzystywać elementy treningu siłowego w treningu personalnym, jednak zachęcam do tego ze względu na jego benefity.

  • Czy mogą przyprowadzić znajomego na wspólny trening?

    Tak, po uprzednim zapytaniu. Dopuszczam taką możliwość w wyjątkowych sytuacjach.

  • Czy mogę trenować z znajomym na stałe?

    Tak, obowiązuje wtedy cena treningu dla par.

  • Czy po za treningami muszę wykonywać jakąś dodatkową aktywność?

    Zawsze jest to mile widziane, jednak nie jest konieczne. W przypadku gdy celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, zachęcam by aktywności było jak najwięcej. Jednakże musimy zawsze kontrolować jej ilość.

  • Kiedy umawiamy się na kolejny trening?

    W okolicach środy i czwartku zbieram dyspozycyjność podopiecznych po czym ustalam terminy treningów. W przypadku gdy jesteś na treningu, możemy ustalić godziny treningów do 2 tygodni do przodu.

  • Co gdy muszę odwołać trening?

    Gdy wiesz, że musisz odwołać trening proszę o niezwłoczną informację. W przypadku odwołania później niż na 24 godziny przed treningiem - trening zostaje uznany za odbyty.
    Dopuszczam do odwołania jednego treningu w miesiącu bez konsekwencji - stosuje tzw “kropkę”.