Trening siłowy

Trening siłowy – szeroko pojęta forma treningu siłowego pozwala nam osiągnąć wiele benefitów. Przede wszystkim pozwala zwiększyć siłę ciała i poszczególnych grup mięśniowych. Dzięki treningowi siłowemu staniemy się silniejsi, ale również przy odpowiednim planie żywieniowym, jesteśmy w stanie modelować sylwetkę tak, by zwiększyć masę mięśniową.

Trening siłowy opiera się w zdecydowanej większości na ćwiczeniach na wolnych ciężarach, z wykorzystaniem ćwiczeń wielostawowych – opartych na klasycznych ćwiczeniach kulturystycznych (martwy ciąg, przysiad, wyciskania sztangi). W czasie treningu wykorzystujemy również dostępne maszyny do treningu siłowego.

Świetna forma aktywności, również dla początkujących, osób stawiających pierwsze kroki na sali ćwiczeń czy osób które wracają do sportu po dłuższej przerwie. Trening prowadzony jest w stosunkowo niewysokiej intensywności. Warto wspomnieć, że trening siłowy jest w czołówce najbezpieczniejszych treningów w którym, wbrew powszechnej opinii, bardzo rzadko dochodzi do kontuzji.

Przykładowy trening siłowy

Dla kogo: dla osób chcących wymodelować sylwetkę, zwiększyć masę mięśniową ciała lub zwiększyć siłę – bez względu na poziom zaawansowania.

Cel treningu: zwiększenie siły, masy mięśniowej, modelowanie sylwetki

Czas trwania: 60 minut

Częstotliwość treningu: 2-3 razy w tygodniu

Prognoza efektów: 2 miesiące *przy stosowaniu zaleconej diety

Pomiary ciała: co 4 tygodnie

Umów się na trening