Trening odchudzający

Trening odchudzający to starannie dobrany program treningowy, mający na celu wspomóc proces redukcji tkanki tłuszczowej. Program oparty jest na zróżnicowanych formach treningowych czerpiących garściami z treningu siłowego, treningu funkcjonalnego jak i treningu cross.

Efektem wykorzystania powyższych elementów jest zwiększenie siły, kondycji i wydolności organizmu, a także zwiększenie zapotrzebowania energetycznego organizmu. Trening prowadzony jest w zróżnicowanej intensywności.

Dzięki indywidualnemu podejściu, możemy dopasować formę ćwiczeń do stanu zdrowia, dokładnego celu treningowego i preferencji podopiecznego. Plan uwzględnia indywidualne zalecenia co do dodatkowej aktywności poza treningowej – w celu zwiększenia i przyspieszenia pożądanego efektu.

Dla osiągnięcia jak najbardziej zadowalającego efektu, zaleca się dodatkowe stosowanie się do zaleceń z planu żywieniowego – również ustalonego pod indywidualne preferencje podopiecznego w oparciu o odpowiednią strategię żywieniową.

Przykładowy trening odchudzający


Dla kogo:
dla osób chcących zgubić zbędne kilogramy, bez względu na poziom zaawansowania

Czas trwania: 60 minut

Częstotliwość treningu: 2-3 razy w tygodniu

Prognoza efektów: 2 miesiące *przy stosowaniu zaleconej diety

Pomiary ciała: co 2 tygodnie

Umów się na trening