Trening odchudzający

Trening odchudzający to starannie dobrany program treningowy, mający na celu wspomóc proces redukcji tkanki tłuszczowej. Program oparty jest na zróżnicowanych formach treningowych czerpiących garściami z treningu siłowego, treningu funkcjonalnego jak i treningu cross.

Efektem wykorzystania powyższych elementów jest zwiększenie siły, kondycji i wydolności organizmu, a także zwiększenie zapotrzebowania energetycznego organizmu. Trening prowadzony jest w zróżnicowanej intensywności.

Dzięki indywidualnemu podejściu, możemy dopasować formę ćwiczeń do stanu zdrowia, dokładnego celu treningowego i preferencji podopiecznego. Plan uwzględnia indywidualne zalecenia co do dodatkowej aktywności poza treningowej – w celu zwiększenia i przyspieszenia pożądanego efektu.

Dla osiągnięcia jak najbardziej zadowalającego efektu, zaleca się dodatkowe stosowanie się do zaleceń z planu żywieniowego – również ustalonego pod indywidualne preferencje podopiecznego w oparciu o odpowiednią strategię żywieniową.

Przykładowy trening odchudzający


Dla kogo:
dla osób chcących zgubić zbędne kilogramy, bez względu na poziom zaawansowania

Czas trwania: 60 minut

Częstotliwość treningu: 2-3 razy w tygodniu

Prognoza efektów: 2 miesiące *przy stosowaniu zaleconej diety

Pomiary ciała: co 2 tygodnie

Umów się na trening próbny

Gdzie odbywają się treningi?

Treningi personalne odbywają się w Remplus Rehafit - ul. Katowicka 77a, Poznań.

Czy muszę przechodzić na dietę, chcąc ćwiczyć?

Nie. Jednak prawidłowo dobrany plan żywieniowy może zwiększyć efektywność treningów i przyśpieszyć osiągnięcie celu.

Ile mogę schudnąć w ciągu miesiąca?

Wszystko zależne jest od tego ile trenujemy, jaka jest Twoja aktywność i jak prowadzimy odchudzanie. Optymalnie możemy gubić około 1% masy ciała w tygodniu, ale prosze pamiętać - nie jest to nigdy pewne i zależy od bardzo wielu czynników.

Ile minimalnie razy mogę ćwiczyć w tygodniu?

Minimalna ilość treningów na jaką deklaruję chęć współpracę to dwa treningi w tygodniu. Jest to spowodowane tym, iż posiadam większą kontrolę nad postępami podopiecznego.

Ile trwa jeden trening?

Z założenia jeden trening trwa 60 minut. Jednakże zdarzają się sytuacje w których proszę podopiecznych o dokończenie części planu treningowego (pod moim okiem) jeśli sytuacja tego wymaga. Optymalnie zalecam również dodatkową aktywność w postaci cardio - nie zawsze, jednak zdarza się. W zależności od celu, proszę by podopieczni zostali na ćwiczeniach cardio 15-20 minut

Czy trening jest treningiem indywidualnym?

Tak, godzina jest przeznaczona dla indywidualnego klienta. Dopuszczam wyjątkowe sytuacje w których trening staje się treningiem łączonym - są to sytuacje wyjątkowe, na wyraźną prośbę innego klienta który nie może stawić się na swojej godzinie. Staram się jednak, by trening był w 100% adekwatny do treningu indywidualnego. Czasami jest nieco … zabawniej 🙂

Czy na treningu muszę dźwigać ciężary?

Trening personalny w moim wykonaniu opiera się na ćwiczeniach siłowych, funkcjonalnych, ćwiczeniach z własną masą ciała i ćwiczeniach inspirowanych crossfitem. Nie zawsze musimy wykorzystywać elementy treningu siłowego w treningu personalnym, jednak zachęcam do tego ze względu na jego benefity.

Czy mogą przyprowadzić znajomego na wspólny trening?

Tak, po uprzednim zapytaniu. Dopuszczam taką możliwość w wyjątkowych sytuacjach.

Czy mogę trenować z znajomym na stałe?

Tak, obowiązuje wtedy cena treningu dla par.

Czy po za treningami muszę wykonywać jakąś dodatkową aktywność?

Zawsze jest to mile widziane, jednak nie jest konieczne. W przypadku gdy celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, zachęcam by aktywności było jak najwięcej. Jednakże musimy zawsze kontrolować jej ilość.

Kiedy umawiamy się na kolejny trening?

W okolicach środy i czwartku zbieram dyspozycyjność podopiecznych po czym ustalam terminy treningów. W przypadku gdy jesteś na treningu, możemy ustalić godziny treningów do 2 tygodni do przodu.

Co gdy muszę odwołać trening?

Gdy wiesz, że musisz odwołać trening proszę o niezwłoczną informację. W przypadku odwołania później niż na 24 godziny przed treningiem - trening zostaje uznany za odbyty.
Dopuszczam do odwołania jednego treningu w miesiącu bez konsekwencji - stosuje tzw “kropkę”.